piątek, 23 października 2015

Morskie pudełko do łazienki

Od mniej więcej czerwca zaczęłam zgłębiać tajniki techniki decupage. Duzó czytałam, potem zrobiłam pierwsze zakupy i zaczęłam działać. A wszystko zaczęło się od tego, że na wakacjach zobaczyliśmy na jednym ze straganów pudełko do łazienki z akcentami morskimi. Pudełko nam sie spodobało i zaczęłiśmy sie zastanawiać czy by go nie kupić, ale patrząc na nie stwierdziłam, ze sama sobie takie zrobię. Jak pomyslałam tak tez zrobiłam. Jeszcze nad morzem kupiłam rozgwiazdy, stateczek i foczki, a w domu zaczęło sie myślenie co i jak zrobić. Reszta muszelek pochodzi z prywatnych naszych zbiorów :) Środek to przyklejona serwetka i podmalowanie farbami akrylowymi. Była to moja pierwsza praca w technice decupage. A oto jej efekt:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz