czwartek, 24 stycznia 2013

Zaczynamy haftowanie

Wczoraj przyjechały do mnie 2 przesyłki (na jeden dzień się zbiegły) z dwóch sklepów internetowych z różnymi akcesoriami do haftowania. Wczorakj jak usiadłam ok 21:30 to skończyłam o 1 i to tylko dlatego że rozum podpowiadał, bo wiadomo nie wiadomo o której sznowny synek wstanie i będzie pobudka.
kupiłam zestaw na poduszkę, zestaw do wyszycia obrazka, kanwe 14, kanwe platsikową, trochę muliny pod konkretne rzeczy, tamborek (ale ta 14 jest taka fajna sztywna że bez tamborka daje rade). Ojj czuję że na dłużej się zaprzyjaźnię z krzyżykami. Kiedyś opublikuje moje stare serweteczki, które robiłam jako dziecko ale muszę je odszukać.
Na pierwszy rzut idą zakładkli do książek. Z mężem sporo czytamy i sami i dziecku )sam się szkrab upomina!!! oby jak najdłużej to trwało) więc zakładki się przydadzą, a do haftowanie prostsze bo mniejsze. Jak pierwsza idzie zakładka (będzie prezent dla męża) - klawiatura fortepianu. Gdzie taką zobaczyłam w necie niestety nie było rozpiski, więc sama sobie iklość rzędów podobierałam i lecimy. jak skoncze na pewno się pochwalę.
28.01 - zakończyłam haftowanie. jutro zrobie zdjecie i zamieszczę, ale jeszcze trzeba będzie wykończyć. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz